10 April 2011

Away for few weeks!

Assalamualaikum semua!

So, aku nak maklumkan yang aku akan berhenti tulis guide untuk beberapa minggu ni. Sebab-sebabnya:

  1. Dalam beberapa minggu ni aku busy dengan personal stuff.
  2. Aku nak buat spesifikasi standard untuk guide aku. Ni dah macam terabur sangat pulak.
  3. Aku nak blajar photoshop sikit supaya nanti pixa-pixa dalam guide aku lebih menarik.
  4. Aku nak blaja handle blog ni. Camne nak bagi cantik sikit dan friendly user.
Walaubagaimana pon aku tetap jenguk blog aku hari-hari untuk follow blog yang aku follow, untuk cari blog-blog menarik yang lain dan untuk check kalau-kalau ade comment yang perlu dibalas.
Kalau korang ada idea atau permintaan untuk guide aku sila beritahu, tapi tak jaminla aku boleh tulis guide untuk semua hero. Aku pon boleh pakai dalam 50 hero je kot paling-paling banyak pon. Ape-ape pon aku akan cuba yang terbaik.

Sekian sahaja untuk kali ni.
Assalamualaikum!

5 comments:

  1. Tidak..!! We need guidance..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. Nanti-nanti kita sambung. semalam kalah DotA tu yang moral down. hahaha..

    ReplyDelete
  3. come on la dude.. aku player dota tegar gak.. buat guide lg weyh.. request guide goblin techies please..

    ReplyDelete
  4. Mr Kamikaze: ops! goblin techis. itu hero menanam, aku kureng sikit bab menanam ni tapi tengokla camna, aku cuba spot tempat-tempat best menanam :P

    Away kejap je, ada masalah personal life sket. huhuhu

    ReplyDelete
  5. aku nk guide tok hero2 support. sorry sbb x perform dalam tournament lepas. =.=

    ReplyDelete